Друк

Закохані в науку (частина третя)

Опубліковано в нам 25.

( 7 Голоси(ів) ) 

Працюючи над третьою статтею, я захотіла поспілкуватися з тими, хто радіє успіхам своїх вихованців безмежно і щиро, хто залишається в тіні, але саме їхня важка праця і приносить такі плоди. Моя остання стаття присвячена вчителям, які у цій сфері досягли найбільшого успіху і підготували переможців ІІІ етапу. Їм я задавала одне питання: «У чому секрет успіху?»

Молотай Юлія Григорівна, вчитель української мови та літератури

Мала академія – це не просто два слова. МАН для мене як для вчителя – це насамперед можливість розширити знання учнів, яких  я навчаю, допомогти їм написати власну унікальну наукову роботу, самостійно розв'язати важливу для певної сфери життя проблему, а також  відчути себе науковцем у такому юному віці. Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН — це один з тих конкурсів, у якому брати участь не тільки корисно, а ще й цікаво та пізнавально. МАН готує учня до наукової діяльності, навчає правильно задокументувати власні наукові досягнення, правильно захищати їх,а також досягти успіху не лише у МАН, але й у подальшому житті.

Теплими та щирими словами вдячності  хочу згадати покійну Світлану Костянтинівну Романову,  з ініціативи якої у 2004-2005н.р. я зі своєю ученицею Соломчак Олесею взялися за написання першої наукової  роботи «Топоніміка назв населених пунктів Волочиського району». З того часу займаюся підготовкою учнів для участі в МАН. Одинадцяти років  – одинадцять обласних та два місця на Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

Я вважаю, що заняття у МАНі дало моїм учням  чудову базу для вступу у вищі навчальні заклади і можливість стати студентами саме тих  факультетів,  котрі були пов’язані з  їх напрямом науково – дослідницької роботи.  Хлонь Марія, яка займалась у секції фольклористики,  вступила до Київського національного університету ім. Т.Шевченка на спеціальність «Фольклористика». Музика Альона, що працювала в секції мистецтвознавства, стала студенткою філологічного факультету Тернопільського педагогічного університету. Небельська Аліна, котра  займалась дослідженнями у сфері журналістики, студентка факультету «Журналістика»  Київського національного університету ім. Т.Шевченка.

На сьогодні складено чимало рецептів успіху. Особисто я є прихильником такої формули: одна п’ята природних здібностей, три п’ятих каторжної праці та одна п’ята успішного моменту. 

Левчук Вікторія Аркадіївна,вчитель історії

    Найбільший дар дитини  - здатність до творчого мислення. Цей дар дається від народження кожному, а разом з ним і інструменти у вигляді здібностей і задатків, для розвитку таланту. Завдання сучасного вчителя виявити та творчо працювати з такими дітьми. Дійсно, саме спільна робота дарує відчуття гармонійної та плідної праці, яка приносить перемогу - так саме щасливі діти,ті, які відчули себе маленькими науковцями, досліджуючи історію свого краю. Саме діти з якими мені довелось працювати пізнали весь тернистий шлях написання науково-дослідницьких робіт Малої Академії Наук України. Так звучить гордо, проте за цим стоїть нелегка праця: відвідування музеїв, архівних установ, бібліотек,  вищих навчальних закладів Хмельниччини. Це  було не тільки цікавим, а й  вимагало вміння аналізувати матеріали експозицій, перечитувати томи архівних справ,робота часто вимагала написання статей у районні та обласні газети.

      Моїм вихованцем був Олег Заяц. Пам’ятаю його завзяття і бажання все виконувати самостійно. Лише дослуховуючись моїх порад,Олег вперше і взяв відео інтерв’ю про події,що стосувалися нашої роботи.

    Наступною була Лілія Мартинюк. Особливо приємно згадувати, тому,що Ліля моя вихованка з 5- го класу (як сьогодні пам’ятаю ці допитливі оченята). Прагнення бути кращою і спонукало нас до співпраці з науковими консультантами вищих начальних закладів Кам’янця- Подільського та Хмельницького. У ній завжди горіла жага до знань,сумлінно виконувала усі мої настанови. Вона сміливо виступала на захисті своєї роботи, доводячи свої знання як опонентам так і викладачам вузів. Знання предмета заслуговують найвищої похвали.

    Нарешті, Володимир Кінь:легкість у роботі, завзяття і прагнення пізнавати нове в чергове призвело нас до роботи в ДАХМО. Пам’ятаю перші здивування, коли розгортались сторінки документів, в яких були описи важкі для людського сприйняття: «про розстріли …; про людські втрати …»,але мужність і наполегливість робила свою справу. Далі публікації в газетах району,області приносили ще більший запал і бажання працювати. Найбільше пам’ятаю невтомність Володимира: завжди завершував почату справу. Мужність і сила- теж талант.

   Для себе, звичайно, як педагога я отримала невичерпний досвід щодо написання науково-дослідницьких робіт. А діти,з якими я працювала, стали частинкою мого  життя, яка запам’ятається назавжди, я лиш вдячна їм за наполегливість,бажання вчитись і навчатись за їх мудрість і підримку! Я, дійсно, щасливий у своїх вихованцях педагог!

    Впевнена, в майбутньому вони реалізують себе як відмінні фахівці своєї справи,завжди будуть іти до своєї мети. Пізнавати  нові грані, завжди вчитись чогось нового і сміливо крокувати по життю. Адже талант обдарованості –дар який дається на все життя.

Ткачук Ірина Вахтангівна, вчитель української мови та літератури

              Звичайно, успішний учень - такий, якому супроводжує успіх в чому-небудь, а успіх - позитивний результат. І що ж виходить?!Успішний вчитель - це педагог, чия діяльність приносить позитивний результат, це діяльність, яку супроводжує успіх. Позитивний результат - це оцінки за чверть, якість знань, загальна успішність з предмету. За щоденними уроками, перевірками зошитів, консультаціями пролітає час, і ти бачиш, що переможці  - це ще один твій успіх. А хіба можна добитися позитивного результату без колег, які роблять з тобою спільну справу, допомагають, покритикують, порадять, підставлять плече і похвалять? А діти? Вони теж вчать. Насамперед доброті, саме від їх посмішок залежить настрій, бажання стати успішним і потрібним

Маньковська Олена Віталіївна, вчитель хімії

 Я –щасливий учитель, бо мені довелося зустріти талановиту ученицю і сприяти її успішному зростанню.

Рецепт  успіху – він у кожного свій. Однак, рушійною силою, насамперед, є інтерес  «юного дослідника»: а чи зможу, а що вийде?Також є  велике прагнення пізнати нове,бажання досягти  максимального результату, дійти до вершин, довести, що все затіяне - немарна робота.

Звичайно, все це не кожному  учневі під силу.  Довганюк  Діана  справжній дослідник, бо бралась до роботи з інтересом, наполегливістю. Діана – трудівниця, старанна,  володіла ораторським мистецтвом і вмінням тактовно і по – науковому, компетентно вести діалог з опонентом. А ще запорукою є особливе порозуміння між вчителем,  ученицею, порозуміння і зацікавленість та підтримка батьків.

Ось такий рецепт успіху:бажання, кропітка праця, талант, підтримка оточуючих і найголовніше-учень, який знайшов свого вчителя. Чого бажаю усім!

Тернавська Тетяна

hotoneporn.xyz xnxx hot video

pornvidwatch.com German Blonde Milf POV

fullteenporno.com Milf teen threesome hardcore

fullxxxpornvid.com
fullxxxpornvid.xyz
pornvidwatch.xyz Old Man Porn- Free Granny

xxxsextres.xyz

xxxsexwatch.net Hot Lesbian Sex
freexxxvideostube.net
xnxx xxx xxx sexi videos
fastmobilesporn.com
freexvideotubes.org

fastmobiporn.org

sextresxxx.net

fullteenporno.xyz

sexmagporn.xyz

kavakpınar çekici akü satış

thebestpornosite.net
adultpornmovie.biz
xxxvideostuber.com
realpornfilms.com
romanporn.com
pornominutes.net
duvpornxxx.com
toutpornxxx.org
eniporn.com
xxxteenhub.info

asianpornxxx.info

hubpornindian.info
hotporntub.info
nesaporns.xyz freeporntix.info pornmalaysia.com
sexmaxfree.xyz

porntrixx.org

pornminutes.org toutpornxxx.net

hollypornxxx.com bengali kolkata maa chele sex video

pornovitube.com
xxxporntimes.net forced teen rape defloration

xnxx xvideos sexpornweekx.com rajasthani sex village desi video hindi

full sexy mujra anjuman shahzadi xxx maturetube porn