Пошук

Статистика

Перегляди статей
790649

ПРОГНОЗ ПОГОДИ

 

Погода в Волочиську

Тернавська Тетяна-наша гордість

( 20 Голоси(ів) ) 

Мала академія наук (МАН) -структурна складова позашкільної освіти, яка сприяє виявленню здібностей, обдаровувань і самовизначенню та реалізації учнів шляхом залучення їх до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки. Під керівництвом вчителя-педагога, діти проводять певну науко-дослідницьку роботу, з якою потім виступають і захищають під час конкурсу -захисту та пишуть контрольну роботу. Конкурс проводиться у три етапи: районний, обласний та всеукраїнський.

 

Щороку учні нашого навчального закладу беруть участь у науково- дослідницькому русі. Усі наполегливо готуються, щоб представити свої роботи якнайкраще та досягнути результатів. Кожен зупиняється на певному етапі, хтось досягає призових місць на районному, хтось на обласному, та деяким вдається пройти до Всеукраїнського етапу. Саме таких результатів досягла моя однокласниця - Тернавська Таня, учениця 10 -А класу та її педагогічний керівник Молотай Юля Григорівна, які своєю працею, наполегливістю  здобули ІІІ місце на Всекраїнському етапі МАН.

 

Як згадує Таня:

-Успіху кожний досягає по-своєму: для когось – це вершина гори, на яку треба піднятися, долаючи перешкоди, для когось – це зоряні висоти, до яких бажають злетіти, а особисто для мене  звичною вже стала формула: «Успіх залежить від тебе».  Другий рік  поспіль я з гордістю ношу почесне звання малоакадемівця. Зрозуміла, що бути членом МАН – це не просто працювати над своєю роботою, а й із захопленням займатись тим, що тобі до душі. Якщо у минулому році мені вдалося під час обласного конкурсу-захисту посісти лише третю сходинку, то у цьому році – вагомий результат.

Конкурс-захист Малої Академії Наук  дав мені можливість отримати певний досвід у науково-дослідницькій роботі, більш повно та розгорнуто заявити про себе, розвинути свої здібності.

 Виступу на конкурсі передувала не просто велика, а величезна робота, але в результаті – впевненість у собі, спілкування з аудиторією зовсім незнайомих людей, можливість навчитися концентрувати увагу та не виказувати своє хвилювання. А також придбати нових друзів-однодумців, справді обдарованих дітей, які знають, чого прагнуть від життя.

МАН - це дуже кропітка і водночас цікава справа. Це нереальні почуття  страху та дискомфорту. Зізнаюсь відверто, що було дуже страшно. Страшно, бо боялась підвести людей, які вірили в мене, підтримували, не дали можливості зневіритись у своїх силах.

Але саме завдяки МАНу навчилася майже нічого не боятися. Ще МАН навчила мене володіти собою і завжди йти вперед. Пам’ятаю, коли підійшла моя черга презентувати свою роботу і я почала розповідати, то з’явилася легкість і бажання перемогти.

МАН для мене на такому високому етапі – це урок самоствердження, який дав змогу оцінити свої знання і можливості.

Знаю, що досвід, отриманий тут, безперечно, згодиться мені у майбутньому.

Також впевнена, що успіх чекає на кожного учня, хто докладе максимум зусиль, переконає себе, що заради успіху потрібно інколи «жертвувати» власним часом, вихідними, розвагами. Але, повірте, відчуття самопізнання—це щось особливе…. А ще я зрозуміла, що класно бути розумним….

Наш навчальний заклад пишається такими учнями, які гідно представляють її у різного роду змаганнях, конкурсах, олімпіадах. Своїм прикладом Таня показала нам, що якщо сильно до чогось прагнути, то обов’язково будуть результати. Адже школа- це майстерня, де формується майбутнє покоління, саме вона дає нам поштовхи спробувати та реалізувати себе у різних видах занять.

Юний журналіст Ярмощук Діана