БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ – НОВИЙ ФОРМАТ СПІЛКУВАННЯ.

Автор: nvk3.

( 4 Голоси(ів) ) 

Батьківські збори в садках та школах останнім часом усе більше викликають роздратування та невдоволення. Усі хочуть бути у тренді. Потрібно зробити так, щоб новий формат спілкування з батьками став модним. І вчителька теж хоче, щоб у всіх з’явився драйв від того, що вона робить. Тоді батьківські збори зміняться.

Класичні батьківські збори досі популярні в українських школах. Але чи ефективні вони?

 

Виявилось, що малоефективними батьківські збори в звичному форматі вважають майже 76% директорів шкіл та 78% батьків.Але понад 46% класних керівників вважають їх ефективними.Зазвичай на батьківських зборах аналізують шкільне життя учнів: їхню поведінку та оцінки . За даними опитування, батьків найбільше цікавлять індивідуальні зустрічі з вчителями і тренінги, де вони могли б знайти відповіді на свої питання.

Батьки — це дорослі діти, і вони теж люблять гратися.

У нашому 1В класі ( вчитель Суховецька Віта Петрівна) відбулися перші батьківські збори. Тематика зборів «Адаптація першокласників до  навчання в школі». Збори пройшли надзвичайно цікаво, у формі тренінгу. На початку зборів ми були ознайомлені з поняттям та структурою тренінгу. Щоб налаштуватись на позитивний настрій вчителька запропонувала нам вправу «Усмішка». Далі батьки представились і оголосили свої очікування щодо тематики проведення зборів. Що таке Нова Українська Школа? На це питання ми отримали відповідь, переглянувши  відео про вже створені в цьому новому навчальному році пілотні школи в містах України.

Наступна вправа «Кошик почуттів» дала нам зрозуміти, які почуття виникають найчастіше, коли ми забираємо  чи приводимо дитину в школу?

Віта Петрівна чітко представила нам основні особливості адаптації дітей до школи, що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання.

Для формування позитивного настрою на майбутню спільну діяльність була проведена фізкультхвилинка – вправа «Желе». Всі батьки відчули себе справжніми учнями. Поділившись на групи ми активно обговорювали, яка роль батьків у подоланні труднощів, пов’язаних з адаптацією дитини до школи. Кожна група обговорювала та представляла, що необхідно робити, щоб дитина успішно навчалася і почувалася в класі.

Заключна вправа «Долонька щастя» допомогла вчителеві зрозуміти, яку допомогу ми могли б надати вчителеві у роботі з дітьми та для школи.

Завершення зустрічі було зичення добра всім родинам і з нетерпінням чекання проведення наступних зборів у такому ж  форматі.

                                                                         Мама учениці 1 В класу Іваницька Тетяна      Андріївна